Monday, November 9, 2009

25. Manusia musang

siapakah manusia musang itu?..haha..saya la, siapa lagi..semenjak dua menjak ni, saya dah tak tidur malam..pagi dalam pukul 8 atau 9 baru saya tidur..bangun dalam pukul 3-4 petang..(gila tak senonoh)..ish-ish-ish..aktiviti malam pulak ialah online sambil berusaha menyiapkan assignment yang tak siap-siap ni..tekanan pun ada..buat kerja, tapi tak siap-siap..

ni saya sedang berusaha buat Revit..pagi nanti nak hantar..due date dah lama lepas..sengal je..kalau kerja macam ni..memang YOU'RE FIRED la jawabnya..

ada dua lagi assignment nak kena settlekan..Law and Contract dan redo Architecture Project 2..menyampah betul nak buat kerja AP2..tak semangat..huh!~

dah la..nak sambung buat kerja..saja nak update perkembangan terbaru..hihi..

p/s: di kala tension, video 'bukti ke-hot-an' sering menjamu mata saya..terus hilang tension..hihi~

daa~

No comments:

Post a Comment