Friday, November 13, 2009

28. Tafsiran

salam..

kamu semua mesti pernah baca horoskop kan?..tapi benda tu tak boleh percaya sangat..nanti dosa..hehe..saya selalu juga baca horoskop, kadang-kadang memang ada yang mengena..kebetulan mungkin kan?..

ni saya dapat tafsiran birth month pula..saya takde la percaya 100%, tapi memang ada yang betul..contoh kalau saya bulan Oktober..ni tafsirannya:

  1. Loves to chat - saya memang suka chit-chat-chit-chat ni.haha..tapi tengok mood juga la..takde la sampai 24/7.. =)
  2. Loves those who loves him/her - yang ni pun betul..orang loves saya..saya loves die balik..
  3. Loves to takes things at the center - mungkin la yang ni..hehe
  4. Attractive and suave - attractive tu saya tak tau..suave tu betul.. :)
  5. Inner and physical beauty - haha..yang ini saya betul-betul tak tau..hanya orang yang dapat menilai..
  6. Does not lie or pretend - yeah..i hate it when i have to lie or pretend..
  7. Sympathetic - sangat tepat..saya mudah bersimpati..
  8. Treats friends importantly - yes..friends are very important to me..but most of the time they didnt appreciate it and takes me for granted..
  9. Always making friends - i loves to make new friends..come, be my friends..hehe..
  10. Easily hurt but recovers easily - betul la..terluka dan merajuk lama-lama buat apa..no one cares anyway..just wasting my time..
  11. Daydreamer - haha..benda ni biasa la.. =P
  12. Opinionated - mesti la!..kita kene pertahankan pendapat kita..hehe..
  13. Does not care of what others think - yang ni pun betul..pedulikan apa orang nak cakap/fikir..(tapi kadang-kadang saya peduli juga..huhu)
  14. Emotional - betul..tapi bertempat ok!..bukan emo tak memasal..
  15. Decisive - betul..tapi tengok keadaan juga..hehe..
  16. Strong clairvoyance - hahaha..yang ni tak tepat langsung rasanya..
  17. Loves to travel, the arts and literature - yeah!..sangat setuju..saya suka travel, tapi jarang dapat..art pun memang saya suka..
  18. Soft-spoken, loving and caring - yang ni betul juga kot..tapi dengan orang tertentu je..
  19. Romantic - haha..saya tak tau la saya ni romantik ke tak..
  20. Touchy and easily jealous - yela..saya cepat touchy and jealous, but then macam tadi, no one cares..so buat bodoh jela..
  21. Concerned - semestinya..especially family and friends..they are my everything!
  22. Loves outdoors - suka..tapi saya selalu takde masa..haih..
  23. Just and fair - rasanya la kot..hihi..
  24. Spendthrift and easily influenced - hahaha..yang ni memang betul..tapi mama saya cakap, along lagi boros berbanding saya!..(betul long, tak tipu)
  25. Easily lose confidence - memang..i have no confidence..hurmm..
  26. Loves children - definitely, tapi anak sendiri lambat lagi la kot..(kesian abah lambat dapat cucu..kuikui~)

haa..itu la dia tafsiran untuk bulan Oktober..siapa-siapa yang sama bulan tu, agak-agak tepat tak tafsiran tu untuk diri kamu?..
kalau saya, saya rasa hampir tepat!..hehe..

ok la, sebenarnya saya tengah touching dengan seseorang ni..kenapa la lately banyak benda yang membuatkan saya stress..benci betul..dah la..see you in the next entry..

daa~

No comments:

Post a Comment