Monday, December 7, 2009

32. No title

lately malas betul nak update blog..takde idea untuk di taipkan dekat sini..hehe..otak dah tepu kot..lama tak bagi exercise otak..ni nak train balik la otak ni dengan memberikan latihan word-find..dulu zaman kanak-kanak selalu la juga buat latihan ni, abah siap belikan buku word-find yang besar dan tebal tu..sampaikan maid kitaorang pun join buat sekali..hehe..so sekarang saya nak amalkan balik la latihan otak ni..hari jumaat lepas saya dah beli buku word-find dekat Popular, dah buat dalam 5 set rasanya..tau tak, risiko di serang Alzheimer dapat di kurangkan dengan ada otak yang sihat..info betul ni, bukan main-main..saya baca dalam buku tau.. :D

hari jumaat tu saya ke JJ, Seremban 2..pergi nak tengok wayang sebenarnya..saya pergi dengan along saya..kitaorang tengok cerita The Twilight Saga New Moon..cerita start pukul 4..kitaorang sampai JJ dalam pukul 2..sampai JJ terus pergi beli tiket..lepas tu lunch dekat mcD..saya biasa la, akan makan Big Mac..along pula makan Prosperity..sedap betul..dah la kitaorang lapar masa..bertambah-tambah la bestnya..hihi..lepas makan kitaorang masuk kedai-kedai..tengok je pun..tak beli apa-apa..saya just beli buku word-find dengan oral-B toothpaste..kena save budget untuk bayar supplementary nanti..then, pukul 4 kitaorang pun masuk la panggung untuk menonton..ramai juga yang pergi tengok..

hurmm, cakap pasal supplementary ni yang tak best..saya dah cek result untuk sem lepas..ada yang FAILED tu..isk-isk-isk..failed attendance and assignment..tu la, malas pergi kelas lagi kan!!..hee, bukan malas, tapi kelas tu pagi..so agak liat la nak bangun pagi..sebab tu asyik tak datang kelas je..yang assignment tu pula, bukannya saya tak buat or tak hantar..saya buat, saya hantar..cuma tak fulfill je..so kena la redo bahagian yang tak fulfill tu..supplementary sampai hujung bulan ni, so sempat la saya nak buat tu..lagipun sikit je..satu soalan je..

esok dah nak balik Kelantan..barang pun tak habis pack lagi ni..kemalasan..esok saya dengan along nak bertolak awal sebab kitaorang kena pergi KL amik cousing saya dulu..then baru balik Kelantan..sebelum gerak, pagi tu saya nak kena jumpa lecturer dulu..ada hal sikit..so kena tidur dah la ni..kang tak pasal-pasal bangun lambat nanti..

so, lepas ni..saya tak leh nak update blog dan online lagi la.. away for two weeks kot..lepas dua minggu baru balik kolej balik..

ok la..got to go..nak pack barang cikit..then tidur..lenguh dah badan ni asyik duduk je dari tadi..hehe..

daa~


No comments:

Post a Comment