Tuesday, October 6, 2009

13. Wish list

hehe..memandangkan tak lama lagi hari bahagia (birthday la) akan menjelma...saya nak buat wish list la..mana tau ada orang baik hati nak fulfill-kan wish list saya tu..MySpace

  1. a suprised party..lengkap dengan sebiji kek yang yummy!..(tapi nampak gaya macam takde sebab time tu semua orang mesti busy dengan assignment)
  2. tengok wayang..(lama gila tak pergi tengok wayang)
  3. chocolate yang banyak..stock saya dah habis la!
  4. handphone baru..(handphone saya dah nazak ni..huhu)
  5. buku-buku yang berkaitan dengan architecture..(haha..bagus betul saya..minta buku!..)
  6. jam tangan baru..hihi
  7. saya nak jeans baru..jeans saya semua longgar dah..(haha..konon2 dah kurus la tu?)
  8. duit!..(nak-nak-nak)
  9. apa-apa la..orang nak bagi saya terima..
  10. yang paling last..a very hard to get item!!: DSLR camera..NIKON D90 would be fine..haha
so ada sesiapa nak fulfill any of wish list di atas? MySpace
tu jela wish list saya..tak keterlaluan kan?..hihi~

daa~


No comments:

Post a Comment