Wednesday, October 21, 2009

18. Hadiah hari tua

hallu..agak lama juga tak post entry baru..busy yang amat la sejak kebelakangan ni..final project makes me crazy..wawawa..cepat la habis..ok..berbalik pada tajuk..saya nak tunjuk la apa yang saya dapat sempena hari tua saya hari tu..

satu-satunya hadiah yang saya dapat ialah ini:

huhu..cute kan?..kecil molek je..haha..thanx to my dear friends Pija and Faiz for the present..next time bagi yang size besar tu ye..and one more thing next time jangan bagi color pink lagi ok?..haha..(mereka tau saya tak suka pink but then, still bagi yang color pink..tapi takpe, orang dah bagi saya terima seikhlasnya..bersyukur la sikit!..hehe)

ok la..thats it for now..saya nak sambung buat drawing ni..esok nak settlekan semua including printing and what-so-ever related..

daa~

No comments:

Post a Comment