Monday, October 12, 2009

14. Bosan

hurm..agak lama jugak tak update ni..busy la lately..huhu..banyak sangat kerja nya..buat pun still tak siap-siap..

hari ni saya ponteng kelas lagi..apa la..asyik ponteng je..ni semua gara-gara terlajak tidur..semalam tidur pukul 6..lepas kelas pukul 11 pun tak pergi sebab tak bangun..kelas petang pulak tak pergi jugak sebab kerja tak siap..takut Sir marah..so baik tak payah pergi kelas..lepas tu tadi saya dapat tau ramai jugak budak kelas saya yang tak pergi kelas Sir tu..haha..mesti lagi mengamuk dia..habis la..hari ni kena buat kerja banyak sikit..esok boleh pergi jumpa Sir untuk tunjuk progress..nanti kalau tak pergi jumpa dia..dia ingat kitaorang takde progress pulak..

waa..lusa is my birthday..and rasanya saya tak dapat celebrate!..tak best betul..sobsobsob~
kerja tengah banyak..mesti tak boleh keluar untuk celebrate..ingat nak keluar tengok wayang and makan-makan..tapi tak tau la boleh keluar or tak..kalau weekend mungkin boleh la keluar..ni hari rabu kot..mesti tak boleh..waaaa~

hurmm..ok la..takde apa nak story la..nothing special..baik saya sambung buat kerja..leceh la guna Revit..saya tak berapa pakar lagi..baru belajar guna la katakan..hehe~

daa~

No comments:

Post a Comment