Wednesday, September 9, 2009

2. Boredom

as promised..saya akan update this blog daily..
tapi tula..i don't have idea what to wrote in here..
hari ni aktiviti di habiskan dengan membuang masa di hostel tercinta..
kelas pun takde coz its exam week..my paper pun dah lepas..
so there's no need to study la..haha~

hari ni berpuasa macam biasa..berbuka pun lauk ala kadar je..
its so sad..tak sabar sangat nak balik rumah..kat rumah boleh puasa with family and makan masakan mama..huhu..rindu giler masakan mama..(mama, i want nasi kerabu~)

after breaking fast tadi..solat maghrib..then saya start dengan aktiviti movie marathon!..
ni baru abis sesi movie marathon la ni..i watched 3 movie..semua cerita lama..The Strangers, Shutter and Max Payne..saya kan ketinggalan zaman sikit!~haha..agak best juga cerita-cerita tu..sekarang i dont know what to do..nak tidur pun mata masih segar..sambung tengok movie lagi?..ok juga tu..banyak lagi movie dalam external tu yang belum tertengok..hihi~

so..thats it for now..saya nak sambung tengok movie..tengok cerita The Curious Case of Benjamin Button la..(ya ya ya..saya ketinggalan zaman)..

daaa~


No comments:

Post a Comment