Sunday, September 27, 2009

9. Mood raya

salam...
lama gila tak update blog..biasa la..balik kampung, mana ada internet..line berukbeng pun slow macam apa je..

haa...saya balik kolej awal dari yang di rancangkan..saya bertolak dari Kelantan 24hb..tp malam tu tidur KL dulu rumah cousin saya..sebab saya balik tumpang dia..25hb pagi baru saya balik kolej dengan menaiki komuter tercinta..haha..nasib baik tak ramai orang..

raya tahun ni best jugak walaupun ada la part-part yang tak best..part paling tak bestnye ialah baju raya tak menjadi!..ada ke patut..dah la first time nak try pakai baju kurung pahang, lepas tu boleh pulak baju tu tak menjadi..mak cik saya jahit macam mana ntah..besar gedabak..dua orang pun muat masuk dalam baju tu!..ish-ish-ish..akhirnya saya beraya dengan baju adik saya..muat pulak saya pakai..bayangkan la betapa besarnya mak cik saya buat baju kitaorg tu..raya 1st jela saya pakai baju baru..raya seterusnya saya pakai baju lama je..ish,sedih betul..dah la duit raya pun dapat ciput je..huhu...

saya balik awal ni pun sebab kelas start 25hb ari tu..tapi saya tak pergi pun sebab kerjanya saya tak buat lagi..mati nanti kalau lecturer tanya..huhu..sekarang pun saya takde apa-apa progress lagi..masih dalam mood raya..lagipun sekarang saya tak berapa nak sihat..rasa-rasanya kena ke hospital la..hari tu pergi klinik, takde kesan pun..saya pergi kat pakar terus baru tau!..tension je..tak reti-reti nak elok sakitnya ni..sabar jela..sekarang ni asyik rasa pening je..macam nak pitam pun ada kadang-kadang...

ok la..nak buat research untuk assignment pulak ni..lagipun rasa tak larat la..later k...

daa~

No comments:

Post a Comment