Sunday, September 13, 2009

6. Sangat best

seperti yang di rancang..saya ke Seremban..tapi bukan pagi la, sebab member saya terlewat bangun..dia dari Shah Alam..so agak lewat la sampainya..dalam pukul 2 petang kitaorang gerak ke Terminal One..kitaorang bertiga je..

sampai-sampai je jenuh nak mencari parking..tapi pusing punya pusing lastly dapat jugak..masuk je dalam Terminal One, aktiviti shopping pun bermula la..saya beli baju, beg dan kasut raya...wedges, cantik!..saya suka..hehe..nasib baik ada size besar..size 9 tau!..(besar tak besar nya kaki saya)..haha~

shopping dekat Terminal One sampai pukul 5 lebih..lepas tu kitaorang gerak untuk ke Kajang pulak..sampai-sampai Kajang, kedai sate tu tak buka!..cari pulak kedai sate Hj Samuri tu, tapi tak jumpa pulak..tak biasa la katakan..

lastly, pukul 6.45 kitaorang masuk je dalam satu restoran tu sebab takut tak sempat untuk berbuka dan takut penuh dengan orang..nasib baik kitaorg awal beberapa minit..kalau tak, memang takde tempat kosong dah!..kesudahannya makan nasi putih je, sebab kat kedai tu takde sate..cuti konon, kata waiter tu..haha..whatever la..janji dapat makan..tu pun makanan lambat gila sampai..orang lain dah nak balik dah, makanan kitaorang baru sampai..tunggu air pun lama gila..

dalam kul 8 lebih, kitaorang gerak ke Tesco Semenyih pulak..nak beli barang dapur sikit..tak lama pun kat Tesco, beli-beli apa yang nak..terus balik..nak dekat pukul 10 jugak la gerak balik ke kolej..sampai kolej penat gila ok!..dah la saya tidur 2 jam je pagi tu..balik je terus saya landing kat hall tu..entah masa bila saya terlelap pun saya tak sedar..haha~

pukul 1 terbangun dan pergi mandi..segar sikit..terus online..haha~ (sehari tak online tak sah)
sekarang saya rasa saya perlu tidur la..sangat penat..kaki pun lenguh-lenguh habis sebab seharian berjalan..tapi takpe, sebab berbaloi..(berbaloi la sangat-abis duit!)..haha~

ok la..i want to rest now..

daa~

No comments:

Post a Comment