Tuesday, September 15, 2009

7. Malas

huh..segar sikit lepas mandi ni..haha..kul 2 pagi baru reti nak mandi..punya la pemalas..ish-ish-ish..anak dara apa ni?..kuang3~

sekarang saya sangat malas..yep!..vitamin M menular dalam diri ini..sekarang saya cuma fikir nak balik kampung je..lambatnya hari khamis..

kerja pun tak settle lagi ni..ada dua assignment kena redo..Design Technology dengan Health, Safety and Welfare..DT tu kerja group, but my group member sudah pulang ke kampung halamannya di Sabah, saya kena la settlekan kerja tu sorang-sorang..agak banyak juga, pening saya nak cari bahan..yang HSW tu pulak, saya baru ambil dari lecturer..so kena settlekan dua-dua sebelum balik khamis ni..tapi tulah, masalahnya saya dah takde mood nak buat semua kerja-kerja ni..ke kelas pun terpaksa sebab fikirkan attendance..haha~

cuti raya ni pun rasanya macam tak cuti sangat..sebab ada kerja nak kena buat!..25hb kena submit..lecturer nak tengok design progress untuk final project riverside cafe tu..tapi saya pun tak sure 25hb tu saya dah balik semula ke kolej atau belum..sebab saya tak beli tiket pun..haha..takpe lah yang tu boleh cari jalan nanti..

barang-barang untuk balik nanti semua saya dah pack!..semangat giler kan nak balik!..haha~seriously, lama giler dah saya tak balik kampung..last balik rasanya cuti sem lepas la kot..lama tu..

oklah..nak buat assignmant pulak ni..nanti tak siap, tak boleh balik..hee..

daa~

No comments:

Post a Comment